23948sdkhjf

Nyt Google AdWords add-on viser, hvilke virksomheder der klikker på dine annoncer

Google Analytics lancerer i midten af december en ny premium version.
Til december lancerer Google en ny version af det populære værktøj til virksomheder, Analytics.

Det fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Med det nye premium add-on til Google Analytics vil over 1,5 millioner AdWords-annoncører få mulighed for at lære mere om, hvilke typer virksomheder, der klikker på deres Adwords, og de får dermed mulighed for at optimere deres kampagner og mulighed for finde nye potentielle kunder.

Premium-versionen bliver lanceret på TechCrunch Disrupt i London den 5. december 2016, og få dage efter vil alle Google Analytics brugere i verden få adgang til det nye software, der er udviklet af Fastbase.

Det forventes at koste 29$ per måned, og herefter får brugeren ubegrænset adgang til at downloade oplysninger over de firmaer der har klikket på deres Google AdWords.

Derudover indeholder premium-versionen informationer om, hvornår og hvor lang tid virksomhederne har brugt på ens websites og dermed også deres interesse for ens virksomhed.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079